FAQ in verband met de verplichte identificatie van de gebruikers van prepaid kaarten.
Nieuws
Enquête van het BIPT over uw gebruik van telefonie,...
Het BIPT heeft aan de firma Profacts een enquête toevertrouwd over de... vervolg lezen
Klachten over uw operator voor telefonie
Indien u niet tevreden bent van de dienst die uw operator voor telefonie u verstrekt, controleer dan in uw contract of deze operator zich ertoe heeft verbonden om u een bepaald niveau van kwaliteit te verschaffen.
Richt u tot de klantendienst van de betrokken operator door hem voorbeelden te geven van de vastgestelde gebreken en vraag, desgevallend, een vergoeding voor de geleden schade.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van uw operator, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht en zijn antwoord door te sturen:
De heer Luc TUERLINCKX,
Ombudsdienst voor telecommunicatie,
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 Brussel
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
Website: www.ombudsmantelecom.be
e-mail : klachten@ombudsmantelecom.be