Veranderen van operator wanneer men een gebundeld aanbod heeft

Controleer op uw factuur of op de contractuele documenten de duur van uw huidige contract.

Indien u al minstens zes maanden een contract hebt, kunt u het contract kosteloos opzeggen wat betreft het deel verbreking van het abonnement maar er kunnen wel kosten zijn indien u gratis of tegen verminderde prijs apparatuur werd ter beschikking gesteld. Doe navraag.

Beslis of u:

  • een ander gebundeld aanbod wenst bij een andere operator;
  • gescheiden diensten wenst bij een of meer operatoren;
  • een deel van de diensten bij uw huidige operator en andere diensten ergens anders wenst.

 

Controleer de technische voorwaarden van het nieuwe aanbod:

  • zijn er nieuwe toestellen nodig, een nieuwe bekabeling?
  • is er een verplaatsing van een technicien nodig?

 

Controleer de financiële voorwaarden van het nieuwe aanbod

  • prijs van de toestellen (aankoop of huur?);
  • activeringskosten;
  • is de prijs van de aansluiting inbegrepen?;
  • bestaan en duur van een promotie;
  • duur van het contract;
  • mogelijkheid om het sociale telefoontarief te genieten;
  • al dan niet gratis technische bijstand ter plaatse;
  • al dan niet gratis technische bijstand via telefoon;

 

Lees de algemene voorwaarden van de operator die u verlaat en van de nieuwe operator.

Vergelijk de gebundelde aanbiedingen. Gebruik het tariefvergelijkingsprogramma op www.bestetarief.be.